L’entitat blaugrana va contractar el 2017 una empresa per un milió d’euros anual que hauria atacat a les xarxes socials jugadors com Messi i Piqué, i precandidats a les eleccions del FC Barcelona, entre d’altres actors de l’entorn blaugrana.
Els mossos declaren que “els fets podrien tenir cabuda en l’anomenada corrupció dels negocis” i recomanen aprofundir en les relacions professionals i contractuals amb la intenció “de trobar un possible benefici econòmic o d’altre tipus per algun dels directius o col·laboradors de les entitats relacionades amb l’assumpte”.
El FCB ha basat la seva defensa en l’auditoria de PriceWaterHouseCoopers, el qual va concloure que no hi va haver corrupció i que no es va pagar cap sobrepreu pel servei contractat. Els Mossos, però, posen en dubte l’auditoria ja que va ser encarregada pels presumptes autors dels principals delictes.